luni, 2 iulie 2012

regăsire cu flori de piatră şi fluturi

nu ţi-am recunoscut parfumul
doar felul în care mâinile
iar îmi descheie nasturii la haina
din suflet

alergi prin sângele meu
ca un fulger prin ochii furtunii
îmi spuneai
apoi mi-ai dezbrăcat
inima în faţa lumii
cum îmi adunai părul în pumni
să-l săruţi
dând deoparte iubirea
cu grija cu care pregăteşti gâtul
pentru tăiere

o vreme doar fluturii
mi-au oblojit rana
în aripile lor
şi-n florile de piatră din râu
se reflecta uitarea
ca o fericire unică

acum
ai privirile bolnave de timp
de mine
visele îmi spun că le dor ochii
de mâini care frământă iar
vorbe cu urme de neşters

abisul îşi cască lacom umbra
peste fluturi
s-au înecat
în râul cu care mă cuprinzi
împlor îngere
nu îmi muri a mia oară

şi taci!
în moarte
şi-n iubire
se pleacă în linişte

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Care e parerea ta?